Kızlar iyi geceler, 2 gün önce bebeğim pişik diye başlık açmıştım dr um cildiye görsün dedi, onun üzerine gittik bugün meğer genital bölgesinde ki kızarıklık egzamadan kaynaklıymış günlerdir denemediğim kalmamıştı bugün doktor eczaneden size yapma krem hazırlattıracağım onu kullan bir kaç saate geçecek dedi çok şükür mucize gibi sürer sürmez toparladı. Sorum şu ki bu bebeği böyle egzama olan anneler neler yaptınız? Sürekli bu durumu yaşayacak mıyız. Neler iyi gelir günlük yaşam kalitesini arttırmak için. Bioderma vücut losyonu verdi onu sabah akşam sürekli uygula dedi dr, yazın bu durum daha da artabilir mümkün oldukça bezsiz kalmalı dedi başka ne yapabilirim önerilerinizi bekliyorum 🙏🤍🌸