Kızlar selam aranızda çok yeniyim. Bebeğim henüz üç günlük. Çok zor bir doğumla kucağıma aldım. Doğumdan sonra ilk bi kaç tuvalete çıkmadan önce bilinçsiz idrarım gelmişti. Dün normaldim ama bu gün bebeğimi emzirip yerine koyarken resmen altıma kaçırdım. Doktora sormadım ama başından geçen varsa ne önerir merak ediyorum.