mavisevgim Kızlar ben bebeğim için Bebelac gold kullanıyorum yalnız sürekli 💩 yapıyor. Günde 5-6 kere ishal değil mamada probiyotik var diye mi acaba ? Bu durumu bu mamayı kullanıp yaşayan var mı?
97e mavisevgim bebelac kullanıyorum goldd almadı bebek cnm ama benımkı gunde bır kere yapr 10 kere yapmıs gbı doldurur
mavisevgim 97e benim ki de hep çok dolduruyor ama gunde 5- 6 kere yapıyor sürekli bok temizliyorum ve bu sefer kilo da almıyor acaba Bebelac mı geçsem
mavisevgim eozlem benim kinin o zaman metabolizmayı çok hızlandırıyor. Kilo alımı da yavaşlıyor bu şekilde
eozlem mavisevgim biberonunuz hangi marka? Ben ilk başta önemsemedim açıkçası cam biberon kullandım ilk 2 ay. Mamayı daha içerken kaka yapmaya başlıyordu ve hızlı geldiği için doyduğunu bilmiyordu. Sonra avente geçince ve içme süresi kısalınca kaka sorunu ortadan kalktı.