incer Bebeğim 8 aylık ilk dozu yaptırdık 2 gündür ateşler içinde çok zor düşürüyoruz çocuk çok halsiz çok huzursuz bu durumu yaşayan var mı
eknbrc incer ah kıyamam ya. Bizim dr da bexero ağır demişti korkuyorum bende yaptırmaya😔 dirençli mi ateşi?
dertlikaval incer bexero bir de ilk doz diye böyle olmuştur yarın da devam ederse doktora götürün geçmiş olsun
incer eknbrc evet duş ıslak havlu calpol her şeyi denedik ama sabaha kadar düşmedi ateşi. Sabah pedifen verdik o düşürdü sadece
cloudsea glbhrikra Endişe etmeyin,her çocukta etkiler aynı olmuyor.Biz 3.ayda yaptırdık,37′de yukarı çıkması ateşi o da ilk gece.Biraz sersemlik ve huzursuzluk oldu o kadar