Mce Kızım 2 yaşına girdi ve bugün son emzirmesini yaptık. Yarından itibaren yok. Konuştum bitti yok falan diyor da kesin yarın ister. Çok zormuş ya ağlayıp duruyorum. Çocuğa eziyet ediuormusim gibi suçlu hissediyorum. İçimi dökmek istedim