birprens_birprenses birprens_birprenses bu tulum hiç giyilmedi etiketi yok hamile iken almıştım doğumdan sonra giyerim diye ama hala kilo veremedim o yüzden giyemiyorum
birprens_birprenses Kızlar bir çoğu sadece 1-2 defa giyildi yeşil abiye ise sadece nişan da 2-3 saat giyildi ilgilenen olursa yardımcı olurum