buluttan Merhaba kıymetli anneler bugün 4. ay aşısı olduk ilk aşılarda hiç ateşi olmadı ama bunda ateşi var ve çok huysuz normal mi acaba sizde de oldu mu aynısı
buluttan Hiilyuss Evet galiba ondan ilk defa oğlumu böyle görüyorum anne olarak tedirgin oldum ikinci çocuğum halbuki bunda daha tecrübeli olmam lazım ama maalesef tecrübe sıfır gibi elim ayağıma dolaştı