birminnakannesi06 bu yüzden çekingendir mesala şuan benim 22 aylık oğlum 4 çoçuğum 14 ,12 ve 10 yaşında büyüklerim sürekli onlarla oyun halinde aktif bir şekilde gittiğimiz yerlerde yada oyun alanlarında asla çekingen değil ama kimseyle oynamak istemiyor sadece diğer 3 kardeşi yanında olsun istiyor arada sevimli uysal çoçuklar olursa oynuyor her çoçuğun karekteri farklı