Oğlum 6 ay 7 günlük 3 gündür ateşi düşmüyor sürekli 38 ve dereceleri bazen 39 oluyor iki kez hastaneye gittik birinde ilgilenmediler zaten öbürü de 3 güne kadar bekle hala düşmezse getir boğazında enfeksiyon var ve diş de birleşmiş ondan olmuş dedi klamoks şurup ve calpol veriyorum ama ateşi hala düşmedi başına gelen varmı ne yapmalıyım ateşi düşmesi için hiç keyfi yok çok huzursuz