Merhabalar anneler, 6.ayimizi tam doldurduk ve tadimlarla ek gidaya gececegim bu sureci nasil yonetebilirim? Doktorumuz 3 gun kurali ile tadimlara basla dedi. Sonra yumurta vs verirsin dedi. Ne zaman kahvalti ya da ogle ogunu yemeye baslayacak? Ne kadar sure tadim yapacak? Surecte neler yaptiniz? Coook heyecanliyim daha dun minicik bebegim artik ek gidaya basliyorr🥲