6 aylik bebeklerde dil cikarma genelde normal bir sey. Bu donem, bebeklerin agizlaerini ve dillerini kesfettikleri bir donem. Bazen de dis cikarma sureciyle ilgisi olabiliyor ya da dikkat cekmek için yapıyorlar. Eger emmesinde, yutmasinda bi problem yoksa ve dili sürekli disarda kalmiyosa genelde endise edilecek bir durum olmaz. Ama icin rahat etmezse bir çocuk doktoruna sorabilirsin tabii