Kızlar bebeğim şuan tam 3 aylık oldu , boyu 59 cm dedi ( bana kısa geldi ) kilosuda 6.5 kg , boyu son muayenede sadece 1 cm uzamıştı doktorda çok hızlı düzgün bakmıyor, değiştircem doktoru , boyu iyimi , sanki daha uzun geliyor bana ölcemedi gibi geldi çünkü kıyafetleri çok kısalıyor nasıl 1 cm uzadı 1 ayda anlamadım