cansukarakasy Bebeğim 2 aylık şuan ve hafif hafif yiyeceklerden vermek istiyorum çay kaşığı kadar mama kullanıyor bir sorun olur mu
haniball cansukarakasy 6 ay anne sütü veya anne sütü yok ise dengi mama kullanılmalı!!! 2 ay çok erken tadımlara en erken 4,5aylıkta mecburi durumlarda başlanabilir… neden2. Aydan bu acele 😅😬
tuncalkn cansukarakasy şaka yapıyorsunuz sanırım ne ek gıdası 2 aylık bebeğe , şaşırıyorum gerçekten ya
dilemma Boyle seyler okuyunca o bebeklere cok uzuluyorum…Hic mi arastirmadin,gormedin,duymadin.Uzgunum ama dupeduz cahillik.İlk 6 ay sadece anne sütü veya mama.Su bile verilmez
3kedili2bebekli cansukarakasy tüm doktorlar tuuuummm dünyadaki doktorlar ilk 6 ay sadece anne sütü su bile vermeyin derken gerçekten bunu dusunmeniz bile öyle komik ve üzücü ki lütfen bebeğinizi bir doktora götürüp bunu sorun cevabı alırsınız
alparslan14subat cansukarakasy 2 aylık bebeğe ek gıda verilmez ki hanımefendi ek gıdaya geçiş süreci 6.aydır bazı annelerin anne sütü olmuyor emziremiyor o zaman 5 yada 5,5 aylıkken tadımlara başlanıyor o da doktorun tavsiyesi ile
Aklimideliricem Bebeğim zayıf diye 40lıyken puding ver toparlanır dedikleri geldi aklıma neyse bişey demicem
Feyzosumunannesi cansukarakasy 2 aylık ek gıda mı? 5 ay 20 gunlukken yoğurt ile başlamıştık bu arada. Bebeğiniz çok küçük en azından bi 4 buçuk 5 aylık olsun.
minikpapatya18 2 aylık mı şok oldum biz 5 Ay 7 gunluguz daha yeni başlayacağız ek gıda için araştırma yapayım derken bu postla karşılaştım şaka gibi ben hem emziriyor hem mama ile besliyorum 2 Ay çok kısa bir süre bi süre daha bekleyin doktorunuz zaten uygun görürse başlatır