Beren2323 hafta da bir tartılın diyorlar ama ben her sabah açken tartılıyorum bi kaç gün kilo aynı çıkınca doğrudur heralde
oglumubeklerken Beren2323 her gün tartılmak doğru değil gerçekten de diyetisyenler bile ölçümü minimum haftada 1 yapıyorlar. Ben evde tartilacakken haftada bir tartılıyorum .
tuncalkn Beren2323 bende hergün tartılıyorum doğru değil aslında ama tartılmazsam ben daha çok kilo alırım
Pirasalipuding Beren2323 diyet yaparken mi tartılın diyorlar o kadar çok değil mi insan hergün psikolojisini bozar. Ama normalse hiç tartılmıyorum anca eczaneye gidersek öyle😅yiyip yiyip kilo alamayan sınıfındanım bende 🥲
tospikannesi_ Beren2323 her gün mü ben 2 sene de bir tartılıyorum zkrkkzkfls🤣 Çünkü biliyorum ki bir milim bile ne düşer ne çıkar 43 kg yum doğum öncesi 43 le hamile kaldım doğumdan 3 gün sonra 43 kg dum kızım 2.5 yaş hala 43 kg asla şaşmaz🤣
Themom_ Beren2323 Haftada 1 tartılıyorum 2,5 aydır diyetisyenle devam ediyorum her hafta persembe sabahı tartılırım 2,5 aydır🥹
Feyzosumunannesi Beren2323 Ben de öyleydim. Ama bıraktım artık. 😀 ama diyetisyene giderken haftada 1 kez tartılıyordum