Oğlum 2 ay önce grip olmuştu o zamandan beri burun akıntısı tıkanıklığı ve hapşırık devam ediyor. Özellikle bu aralar. KBB uzmanı götürdük hafif geniz eti olduğunu ve ilaç verdiğini söyledi ama pek fayda etmedi sizce alerjik olabilir mi başka bir çocuk doktoruna götürmek istiyorum. Korktuğum için size sormak istedim bu normal mi alerjik mı yoksa başka bir durum mu