Lily1993 Sorum başlıkta kızlar bebeğim 4 bucuk aylık hangisi daha faydalı olur anne sütüde alıyor memeyi bırakmasın diye hangisi daha yakındır anne sütüne birde güzel kilo aldıran istiyorum kilomuz sınır da
kitapsever_ Lily1993 Aptamil kullandm kilo aldırmadı Bebelac Gold kullanıyorum oda fazla aldırmadı bebeğime hiç emzirmedim ama
alpmomssss Lily1993 hipp kullanıyoruz memnunum. Bebelac gold uygun olduğu için midir nedir bana pek cazip gelmiyor psikolojik herhalde 😂😂
arife86 Golden goat beğenmeden içti kokmuş balık gibi kokuyor ve çok kuaturdu yorumlara bakınca herkesin bebeği genelde kusmuş bebelac gold derim ben
Perii0 Doğduğundan beri bebelack gold içiyo oğlum çok memnunuz ayda bir kilo alıyodu 9. Ayında şuan ek gıdaya geçince kilo alımı yavaşladı ama mamayı severek içiyo hala bütün mamaları denedik bu arada oğlum bı tek bunu sevdi
Perii0 alpmomssss ahaah😂benimde böyle bir takıntım var hangisi pahalıysa onu alıyorum ama gel gör ki oğlum uygun olan bebelack Goldu tek sevdi kaşık mama hip verdim hero baby verdim yok beyefendi arı mamayı sevdi 🙄
gulsennnb alpmomssss Kesınlıkle bızde hıppe gectım Bebelac iyidi sonradan gaz yaptı vicdan olarak da ucuz mama ne kadar iyi olsbılr psikolojine grdım 😏🥳🤣
alpmomssss Perii0 ay bende öyleyim valla 😂😂 aptamili de sevmişti bizimki de gaz yaptığı için bıraktım . Hipple devam ederiz ya içim rahat ediyor . Bebelac içirsem asla rahat etmez herhalde 😂😂😂
Perii0 Lily1993 palm yağı her mamada var diyolar Canım ben detaylıca araştırdım bana kalsa golden goat ya da hip verecektim ama maalesef oğlum tadlarini beğenmedi istemedi bir tek bebelack gold iyi geldi ona baktım gelişimi çok iyi severek içiyo bizde hiç değişmedik bu mama olayı tamamen bebeğe kalmış bşy hangisini istiyolarsa onu veriyoruz tadını beğenmedikleri bşy saten naparsan yap almıyorlar
alevvela Lily1993 palm ve gluten var, gluten içermeyen bebek mamaları verilmeli bir yaş A kadar bebeklere, evolvia ,hipp ve Golden goat gluten içermiyor ,diğerleri gluten içerdiği için kabızlık ihtimali yüksek oluyor
Perii0 alpmomssss kız benim de içim rahat etmiyodu o yüzden kaç tane mama değiştik ama yok beyefendi bebelack goldan başka mama almadı başta çok taktım ama baktım gelişimi iyi iştahlı iştahlı içiyo o yüzden hiç sıkıntı yapmadım 😂
Gozdeklnc20 Kayınvalidem eczacı. Anne sütüne en yakın golden goat diyor. Keçi sütlü. Bebeğim ilk doğduğunda 2 kutu falan kullanmıştık. Devam etseydim yine onla devam ederdim.
gamzederr Perii0 bebelac gold kötü bi mama değil zaten kilo alımı yapıyor bebeklerde annelerin bazıları kokusundan rahatsız oluyor mamanın ama öyle kokmasının sebebi de içinde balık yağı olması