Kızlar oğlum (8ay) kaç gündür ıkınıyor ıkınıgor yapamıyor yaptı mı da hep az az kabız şeklinde yani katı gıdaya geçtikten beridir böyle aslında yoğurt yumurta armut elma yulaf falan veriyorum neredeyse hergün muz mesela yapıyodur dedim kestim yok hala aynı neden böyledir sizlerde varmı bu sorun