Fıtık ve ters düzleşme var, soğuk hiç iyi gelmiyor özellikle ona dikkat et canım karıncalanma uyuşma hatta kolumu kullanamadığım durumlar bile oluyor. Fıtık yastığı var onu kullanıyorum 2 yıldır hayat kalitem arttı ve fizik tedavi de uygulandı oda iyi geldi şükürler olsun