kitapsever_ melek3675 wala bazıları iyi bazıları da kötü diyor çok kararsız kalıyorum kuzenimde kullanıyo 5 yıldır çok iyi diyo sadece siyah rengin alma kirleniyor cok dedi
Atailknur kitapsever_ doğru ben beyazını aldım o yüzden. Fırını bir tık küçük ama çok iş görüyor maşallah diyim pek memnunum.
ysmnabd kitapsever_ çeyizlik ankastre setimi BİM’den almıştım nişanlıyken Kumtel markası ben şu an beş buçuk senelik evliyim fırını yeni bozuldu Yeni değiştirdim davlumbaz ilk günden beri fazla çekmiyor ama ocaktan da memnundum fırından da 5 sene boyunca haftada iki kere üç kere durmamaya çalıştı peki falan harika pişiriyordu yani ben Kumtel markasından çok memnun kaldım BİM’den almıştım öneririm ama markası kumtelsea
kitapsever_ ysmnabd evet alicagm bende çünkü maddi durum bunu karşılıyor şu anlık bozulursa da değiştiririz
Momsgirl16 Ben 4 yıldır kullanıyorum kumtelin. Mis gibi şahanee, hiç bir sorunla karşılaşmadım, fırını da gayet güzel pişiriyor. Yaptığım her şey güzel oluyor 🤞🏻
SareNF kitapsever_ ben iki yıldır kullanıyorum yanı fiyat performans ürünü çok kaliteli bir şey değil. Ben evlenmeden önce almıştım kurulduktan baya bi süre sonra kullandık ve fırının içinin orantısız olduğunu farkettik yani tepsilerde ağır bir şey olursa tabana düşüyordu😀 geç kullanmaya başladığımız için servisi arayamadık. Tepsinin kenarlarındaki boşluklardan alüminyum folyo dolayarak çözüm buldum bu sefer de zor giriyor ama olsun düşmesinden iyi 😀😀 yani tavsiye eder miyim gücünüz yetiyorsa bilinenden şaşmayın ama yetmiyorsa iyice bakın aldıktan sonra