Kızlar oğlum 4 ay 12 günlük doğduğu zaman çok aşırı derecede saçı vardı şimdi hiç kalmadı çok üzülüyorum kestirmek istemiyorum çok uzun sürüyor mü tekrar çıkması daha da sürecekmi dökülme anlamadım o kadar çok saç bir anda gitti bazı bebeklerin dökülmüyor annem dedi senin hiç dökülmemişti diye oğlumda öyle olur diye düşünüyordum ama olmadı