ummukerem Kızlar bebeğimin kafasının ön kısmında aşırı kuru bi alan oluştu nedir bu? Egzama gibi de değil iltihaplı değil aşırı kuru ve beyaz. Neden olur nasıl geçer?
ummukerem gulnazaslan yaa böyle mi oluyor başlangıcı 🥺 iyi geliyor mu zeytinyağı? Hindistancdvizi yağı sürmüştüm sonra yine aynı oldu
denizalismom ummukerem şöyle anlatayım . Zeytinyağı sürüp 1 saat bekletin tarakla önden arkaya olacak şekilde tarayın. Daha sonra duş aldırın duşta da tarayın aynı şekilde geçer zaten .
umutveannisi @ummukerem bizdede aynısı olmaya başladı 2 aylık bebeğimde. Zeytinyağı işe yaramadı bizde bebe yapı bolca sürüp beklet sonra tarakla taradım baya kalktı kabuklar.
gulnazaslan ummukerem evet onu kullananda var .isteğe göre 🫠her konak oluşumunda duştan önce sürün 20 dk falan bekleyin tarayın iyice sökülsün duş aldırın