Kızlar selam bugün 20. Günümüz ve banyo ettik sobalı evde tabi ateş gibi ev sıcak neyse biraz emdi uyudu sonrada kalktı biraz az bir şey emdi 10 dk kadar sanırım yarım yarım böyle her neyse 3buçuğu geöerekten uyudu etti kalkmadı emmeye normalfe kendi ağlardı acıkınca çiş felan yaptı altını temizledim ettim yani doyuyo karnı da şimdi iste 3 saati geçti kalkmıyo adam akıllı emsin yarım saat önce yarım yarım gene biraz emxi geri uyudu karnı toktur herhslde aç olsa ağlar diye düşünüyorum sizce varmı böyle bir durum yaşayan sıcakta mı çok mayışıyo acaba bilmşyorum ben klima kullanıyorum ev deresi 22 23 felan işte ama sobanın kenarında yıkandı uyudu etti vs