Merhaba arkadaşlar oglum 18. Aylık. 10 kilo bir ay önce rota virüsü oldu. Şükür geçti şuanda. Öksürüyor doktora götürdüm Boğazları dolu dedi ciğerleri temiz dedi. Ama bugün ağzına bişey koyamdı hiç sadece sabah beri bir biberon süt içti. İlaçları bile aç karnına veriyorum. Bide dişte çıkarıyor 12 tane diş var ama damakları hep şiş patlamamış