Arkadaşlar oğlumun kapıda yarılan parmağı vardı diğer postumdan bilenler biliyor . Sargısı açılınca bugün tekrar hastaneye gittim ve dikişleri de açılmış 😭 burada olacak gibi değil bunu izmire götürün mikro el cerrahi görsün dediler 😭😔 önerebileceğiniz iyi bir doktor var mı 😔😔😔 çok kötü hissediyorum 😣