zeynep321 Merhaba hanımlar Adetime 6 gün var .normlde 28 Nisan’da adet olmam lazım .idrar testi yapsam doğru sonuç alir mıyım
Tugcebb zeynep321 9nyada 10 gün önce yaptım çıktı. Ama beta değerimde yüksekti. Adet sonrası hamile kalmışım
gulnazaslan zeynep321 bel ağrısı dediğiniz degl ağrısı mı ? Yani ağrı girer sonra durur sonra yine girer böyle mi oluyor