ya ben ilk oglumda yaptim bu sacma.seyleri😂😂😂cocugun duzenli bir rutini uyku arasi uykusu yoksa yagda bisey yapmiyor zaten.leske simdi.bildiklerimi oglumda da bilib daha huzurlu olsaydim🥲ben hatta 1 yasindaydi kalin kis uyku tulumjna damlatmisdim.hala.lekesi duruyor.atmayada kiyamiyorum.onun lekesini ne ile cikara bilirim diye dusunuyorum.kizimda da kullanmak icin