Ebeyim ve yeni anneyim. Bende regl yaklaşırken sütüm azaldı. Çok panikledim ağladım ama sonra sakin kalıp bol bol su içtim regl geçince geri eskisi gibi çoğalacak diyip sağım yaptım bol bol emzirdim. Stres yapmak yerine sağlıklı beslenirseniz her emzirmeden sonra sağım yaparsanız. En az 3-4 litre su içerseniz hastalık sürecü geçince geri eskisi gibi çoğalır sütünüz çok iyi anlıyorum sizi 🙏