Bebeğim 2 aylık uykuları yeni düzene giriyor ama kaburgam ağrımaya başladı boynumda ağrıyor . Gündüzleri ise 1 saat uyusam toparlıyorum ama deliksiz uyumuyorum 2 aydır . Biz ne zaman rahat uyucazzz ? Uyusamda kulağımda bebek sesi delrimek üzereyim 🫣😁