bozkurr Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 aylık danino veriyorum tatlı gıdalar veriyorum çocuğum 2 günde bir kakasıni yapıyor çok korkuyorum ağlama krizlerine giryor sizinde başınıza geldimi hiç
Feyzosumunannesi bozkurr Danino mu veriyorsunuz ? Ek Gıdaya Ne Zaman başladınız? Tadımları bitirdiniz mi ? Danino çok zararlı hele ki 6 aylık bir bebek için dahada zararlı .kabız olması çok normal. Lütfen vermeyin bebeklere söyle paketli gıdalar.
nnoktaa bozkurr 6 aylık bebeğe danino ve tatlı gıdalar. Ee normal yani yapmaz. Yavrucağın bağırsak florasını bozuyorsunuz.