Ya hayatta en korktuğum şey hastalık oldu, kızım 4 aylık gece anıden ateş başladı. Başka bıseyı yok, ateş düşürücü verdim düştü sabah tekrardan yükselince hastaneye gittik kan alındı kanında enfeksiyon çıktı. Şu an ateş dışında bir belirti olmadığı için doktor akışına bıraktı eğer ateşi 38,5 üzerine çıkarsa bir antibiyotik verdi onu kullanacaksınız çıkmazsa kullanmayın dedi, şu an ateş üç gün sürüp döküntü de yapabilir gribe döndürebilir ishale döndürebilir dedi başında olduğumuz için çünkü hastalığın şu an net bir şeyde yapamadık. Kızım dört aylık ben çok korkuyorum hiçbir şekilde gücüm yok elim ayağım titriyor ya ölmek istiyorum ya iki sene önce bir çocuğum hastalandı vefat etti o gün bugündür hastalıktan her zaman korktum ya şimdi de kızım küçük hastalandı ya yaşamak istemiyorum nefes alamıyorum. Yok olup gitmek istiyorum ya kimseyle de görüştürmuyorum çocuğumu nasıl oluyor bilmiyorum babası hastaydı ama maske taktı evde de kalmadı bilmiyorum artık delirmek üzereyim ya. Acaba başka doktora falan da gitsem mi ateş dışında başka bir şey de yok geçer mi bu. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum benim yapabileceğim başka bir şey yok mu aynı şeyleri yaşamak istemiyorum kızım benim tutulacak tek dalım