ilaydauras Kızlar bebeğim 11 günlük göbek bağı henüz düşmedi prima bez kullanıyorum bezini göbek bağına değmesin diye katlayarak bağlıyorum bezi taşma yapıyor çiş yaptığında neden olur yardımcı olursanız sevinirim günde kaç kere üst değiştiriyorum
Taftafgiller ilaydauras İlk zamanlar aynı problemle karşılaştım bebeğiniz erkek mi? Ben bezi değiştirdim molfix e geçtim oda pişik yaptı şimdi Sleepy kullanıyorum
ozcan39 ilaydauras Arka tarafını daha yüksek yapın, ön taraf da katlı olmasın. Bir de öyle deneyin olur mu. Hayırlı olsun bebişiniz 🥰 Siz nasılsınız bu arada iyi misiniz?