kuzeyyy07 semraaa03 tabi şekli ve rengini en iyi doktor bilir ama 6 tane ve daha da çıkmaya devam ederse çocuk nörolojiye bi gösterin lekeleri. Benim kızım bu lekelerden 1,5 yaşından beri takipli nörolojide.
Zera semraaa03 Dogdugundan beri var ve doğum raporunda bacak ve kolunda dogum lekesi ile dogdu yaziyor. Sizin leke nasil sekli falan?
mamado Benim bebeğimde de var bacağında, doğduğundan beri var büyümedi de duruyor öyle. Belki geçer bilmiyorum, geçmezse de doğum lekesi yani ne yapalım. Aynı şekilde sütlü kahve renginde
Kitsu Doğum lekesi gibi fotoğraflarını çekip karşılaştirin büyürse ve ya rengi değişirse doktora götürün
kuzeyyy07 semraaa03 40 yakın var. Genetik test yapmadı yıllık ve 6 ay olarak kontrollerimize gidiyoruz sadece. 9 yaşına geldi şükür sıkıntısız
semraaa03 kuzeyyy07 hamdolsun rabbim hiç acısını göstermesin. Benim bebeğim 4 aylık 2 tane var 4 aylıkken kaç tane vardı kizinizda hatırlıyor musunuz?
pinar3504 kuzeyyy07 Maşalhh inşalh biz de de sıkımtı çıkmaz yüzün de ve kolunca sağlıkl büyümeyi nasip etsin Rabbim 🙏
kuzeyyy07 semraaa03 bir tane doğduğunda vardı. Üç dört tane vardı o zamanlarda yanliş hatırlamıyorsam
pinar3504 kuzeyyy07 sizin nasıl belirtileri vardı ilk nerelerinde vardı beni bilgilendirirmisiniz rica etsem ne çekilecek pazartesi ama psikolojikmen bitşk haldeyim
kuzeyyy07 Sadece leke olarak belirti vardı. 16 aylıktı galiba yanlış hatırlamıyorsam Mr çekilmişti ilk
rabia23445 kuzeyyy07 merhaba benim bebwgimde doğduğunda hiç yoktu 2 aylıkken kulakta bir tane ufak fark ettik. Şu an 14 aylık yaklaşık 6- 7 tane oldu. Sizin de arttı mı zamanla. Daha da artar mı cok korkuyorum