oztkl Kızlar bebeğim 4 aylık oldu kilosu 6400 gram 600 gram almış 2 aydır kilo alımı çok yavaş sizce neden ? Bu durumu yaşayanlar var mı merak ediyorum
KendiEvimdeDeplasmandayim oztkl benimde şuan 3ay 25günlük kızım 4.ay kontrolüne gitmedik ama hissediyorum bu ay az aldı. Mamayla besleniyo diliyle itiyo istemiyo pek bu ay
Sermec27 oztkl 4. Ayda 600 gr alması çok iyi bence bizimki 350 gr almıştı 4. Ayda 5700 dü kilosu da 4 aylıkken sizin bebişin maaşallahı var bence
oztkl Gokturkmom normal dedi kilosuna ama çevremdekiler gelişmediğini ima ediyor çok canım sıkılıyor bu duruma
oztkl KendiEvimdeDeplasmandayim bizde aynı problemi yaşadık mamasını bitiremiyor bu ay meme reddi yaşadık şimdi sadece mama veriyorum
zeyneppyagmur Ayında 100 gram aldı biberon mama reddi yaşadık 30 CC zor iciyodu beş buçuk ayligiz daha yeni yeni içmeye başladı
zeyneppyagmur oztkl kimisi atak diyo kimisi mamadan biberondan diyo bizim doktorumuz damak tadına mamanın uymadiginj söylemişti bütün mamaları denedim ama aynıydı bebeğin kendi huyu da olabilir kimisi kendine böyle baktirirmis yani annem öyle diyo bilmiyorum 😅