irmakkuzey inan benimde aynıydı 6 aylık vardır öyle bir karnım vardı ve yürürken bile rahatsız oluyordum değişik bir hissi vardı korse rahatlatıyor emzirirken falanda rahat oluyor dik durabiliyorsun bana görümcem getirmişti cırt cırtlı iki yeri vardı ilk genişte kullandım sonra küçüğe geçtim hemde iyice terlersin kilolarında gider kaldıysa benim doğumdan sonra hemen gitmemişti çünkü