Ipekaslankus34 kararsızlığım karşısında yaptığım yemek kızlar 😂😂😂
İçli köfte hazır vardı kızarttım
Çocuklara köfte kızarttım 😂😂
Az mantı yaptım
Çorbasız olmaz kocam işe gidiyor arpa şehriye domates çorbası yaptım 😂😂
Dünden kalan az et kavurma vardı 😂😂
Yedik doyduk bugünde şükürler olsun rabbime 😂😂💕teşekkürler yorumlarınız için 💕 yarın ki yemeği sizin yazdıklarınız dan seçicem 💋