prenseslerimbanayeter Dün bazlama yapayım die az hamur yoğurmştm ağrım olunca yapamadm buzdolabına koydum hamuru şuan dolapta gece yapsam bişey olrmu hamura
rabiaa1605 prenseslerimbanayeter ben pişi yaparken geceden yoğuruyorum öğlen kalktımda yapıyorum ekşime falan birşey olmuyor ama 1-2 gün beklerse ekşiyor bence onada birşey olmaz
canan6668 prenseslerimbanayeter hayir bisey olacağını sanmıyorum canım benimde bazen hamurum fazla gelince yaplaj istemeyince atıyorum dolaba ertesi gün yapıyorum