adaatuna 15aylıkken hamile olduğumu öğrendim. Doktora ilk kontrolüne gittim, doktora emzirmeyle ilgili hiç bir şey sormadan kendi isteğimle bıraktırdım, devam etmedim.
Haftaya doğuma gircem, hala kucağıma gelir, sarılır. Karnıma yaslanır. Az önce mesela eşeğe biner gibi üstüme biniyor. Tabi ki dikkat etmeye çalışıyorum edebildiğim kadar