Kaç aylıkken bıraktırdınız acaba ? Ben de bilgi sahibi olayım. Benim ki bu ayın sonunda 14 aylık olacak gündüz bir kaç kez bazen hiç emmez ama gece iki saatte bir resmen uyanıyor alışkanlık edinmiş. Çok düzensiz bu yüzden gece uykusu. Dün gün boyu emmedi ben de gece vermeyeyim dedim ama inanılmaz ağladı saatlerce uyumadı dayanamadım nasıl olacak bilmiyorum çok dardayım ya.