Eminebeydaa Merhaba arkadaşlar oğlum 17 aylık . Hâlâ emiyor nasıl bıraktıracam bilmiyorum çok düştü gece bile yatağından kalkıp yanıma geliyo emerek uyuyo yoruldum fikri olan varsa lütfen yardım etsin.
Eminebeydaa Bu arada 33 haftalık doğru 20 gün yenidoğan ünitesinde kaldı gelişiminde herhangi bi sorun yok gayet sağlıklı bi bebek