balkizim1 Parka mı gidelim, evi mı temizleyelim,yemek mı yapalım. Ne yapalım anneler her şeye çok üşeniyorum 😄
edanur_dilek20 balkizim1 evimi topladım kızım uyuyor burası soğuk biraz dinleniyorum bende yemek yapmaya geçecem
berecesel balkizim1 5 aylık kızım dün bebek arabasında yırtınarak ağladığı ve herkes dönüp dönüp yargılarcasına bana baktığı için bugün bize sokak yok 🤣 çok utandım eve nasıl geldik bilemedim önce bunu bi atmam lazım üstümden rezil oldum🤣🤣
balkizim1 uykusuzanne__ burda güzel güzel olunca hava İşte insan da evde duramıyor iş yapası da gelmiyor
guneacancicek Burada da havalar güzel de yine de çıkartmaya korkuyorum bi soğuk bi sıcak güneşe aldanmamak lazım
Eminebeydaa Burası da çok sıcak korkudan çıkamıyoruz parka büyük (4 ) ağlıyo , küçük (1) uyuyo bende ev işi 😂
balkizim1 berecesel ağlayan bebegeafedersin ama mal gibi bakmaları onların ayıbı bunu normalleştirmek lazım
kalu balkizim1 biz sabah erken kalkıyoruz gündüz uykumuz yok 3 4 e kadar temizlik iş güç yemek halledip sonrası eşim gelene kadar hergün çıkıyoruz dışarı
berecesel balkizim1 kesinlikle hayır durup öyle bakanlardan birinin de yanında 4-5 yaşlarında bir kız çocuğu vardı çocuğu sanki hiç ağlamadan büyümüş gibi üstten bakmalar…
kalu balkizim1 evet haliyle bizde sıkılıyoruz çocuklar daha çok sıkılıyor bende rutine bindirdim bi sorun sıkıntı çıkmadıkça her gün çıkıyoruz artık