Bebeğim 3.5 aylık ve sürekli kucak istiyor yere bıraktığım an ağlamaya başlıyor. Gün içinde hiçbir işimi yapamıyorum tuvalete dahi gidemiyorum. Yok mu bunun bi oyalanma yöntemi oyun halısı vs var ama 2 dk bakıyor sonra başlıyor ağlamaya yada koyduğum an ağlamaya başlıyor. Kollarım ağrıyor artık sürekli kucakta nasıl bi çözüm bulabiliriz başka önerebileceğiniz aktivite oyalama yöntemi var mı siz neler yapıyorsunuz ?