Kızlar bebeğim 39 günlük sabah 7 den beri uyanık saatlerdir uyutmak için uğraşıyorum beynim yandı emziriyorum sallıyorum kucağıma alıyorum yok olmuyor bıraksam ağlıyor uyutsam 5 dk uyuyor odandan çıkınca yine ağlıyor tuvalete bile gidemedim eşim işte kimsem yok ailelerden uzaktayız o kadar yoruldum ki gece gündüz birbirine girdi bende biraz uyusa kendime vakit ayırsam çok yoruldum allahım diye ağlıyorum napacagim ben neden böyle yapıyor gazı yok gaz ağlaması değil çünkü huysuzluk karnı tok hatta doymuyor mu diye mama verdim içmedi bile 😔