Kizlar benimle aynı akran olan çocuklarınız varsa durumlarının nasıl krizlerle nasıl başa cikiyorsunuz ya da çıkabiliyor musunuz ? Galiba anneligin en zorlandigim donemlerini yaşıyorum şu anda … Sanki çocuğum evladım değil bana karşı koyan bir güç gibi mücadele halinde gibiyiz . Herseye itiraz ; otur derim kalkicam der , kalk derim oturacağım der . Hele şu 1 aydır efsane sekilde değişti bambaşka birisi sanki , inat hırçınlık hele de olmayacak şeyler için diktirmeee hat safha da aynı şeyi istiyorsa eğer tekrar etme daha neler 🥲, soz dinlememe aktiviteler den sıkılma , sürekli ardımda dolanma , çizgi filmi dahi red etme , her ama herşey tek büyüyen bir çocuk elimziden geldiği kadar elimiz uzerinde sosyallestiriyoruz alıyoruz çıkarıyoruz herşey ama arabayı bile zindan ediyor sürekli kırmızı ışıkta duracağımizi bildiği halde “ hadi bas gaza vur kaza yap ” falan diyor olay örüntüsünü bildiği için baştan rest çekiyor bize . Ne desem nasılsınız yaa 🥹 çok zorlanıyorum geçer değil mi aklımi oynatmam değil mi ………