2,5 aylık bebeğim var. Aşılar sonrası iştahsızlık yaşadık. 1 hafta önce sağ göğsümde başlayan mastit sol tarafa da geçince ateşlendim ve antibiyotik tedavisi başlandı. Çok şükür mastit bitti derken şuan sütüm aşırı azaldı göğüslerim sertleşmiyor. Bebeğim zaten zor emen bir bebek şuan uyanıkken hiçbir şekilde memeyi veremiyorum sadece uyurken emziriyorum. Yalnızca anne sütü alıyor biberona alıştıramadım. Bebeğimin çişli bezleri de azaldığı için çok tedirginim uykularında vs problem yok ağlamaları yok ama biliyorum ki doymuyor. Bu durumu yaşayan var mı varsa sütünüzü nasıl arttırdınız lütfen yardım edin. Bol bol su içiyorum, bestlak damla ve solgar b12 kullanıyorum.