koalaanne tek kulak mikrotia ( kulak kepçesi yok ve kulak yolu kapalı) diğer kulağında da işitmesi düşük cihaz kullanıyoruz hiç sıkma canını hiç duymayabilirdi de çok şükür cihazla bile olsa duyuyorlar insan alışıyor bir süre sonra bizim için cihaz onun bir parçası gibi oldu uyandığı gibi takıyoruz bebeğim de bizde alıştık tabi çok zor Allah hepimizin yardımcısı olsun