rumeysanur0206 Kızlar 6 günlük bebeğim var biberon ile sütümü sağıp veriyorum ama böyle yeterli olmuyor maalesef emzirmek çok istiyorum ama göğüsümün ucu hiç yok ne yapabilirim çözüm öneriniz var mııı
gizematadeniz rumeysanur0206 silikon uç alin wee baby tavsiye ederim. Silikon gogus ucu diye geçiyor. 8 aylik ben hala silikonla emziriyorum. Sütü azaltiyo diyenlere de kulak asmayin azalsa benim iki gram sütüm azalirdi. Gayet de bebek emebildigi icin artiyor.
keremxx rumeysanur0206 sürekli sağmak da sütünüzü artıracaktır meraknetmeyin emzirme konusuna gelince emzirmeye alıştırmak çok zor bir süreç oluyor ama ucunun olmaması önemli değil emzirme danışmanı söylemişti doğum yaptığımda benim de ucu yumuşakmış ama kahverengi kısımla beraber alması gerektiği için zaten süt çekimini yapabiliyor bebek demişti sadece ucunu vermiyoruz ya sonuç olarak
perla_ rumeysanur0206 merhaba canım benimde göğüslerim öyle hiç üç yok dümdüz pompa aldım onu kullandım bir hafta zaten kendiliğinden ortaya çıktı göğüs ucum çok değil ama bebeğim emebiliyor
sinem_93 Evet hem bir süre sonra ucunu büyütüyor zamanla ona ihtiyacınız kalmıyor ben de silikonla başladım 2-3 hafta sonra bıraktım.
tugcedefne5561 rumeysanur0206 Canım mutlaka silikon uç kullan benimde göğüs ucum yok o yüzden bebeğim tutamıyor normalde uçla gayet de emiyor