Bende uzun Bi süre kullandım premium soft çok güzel sadece sabah kalkınca zıbımın orta kısmı nemli gibi gelirdi Bi o rahatsız etti beni ama yumuşaklığı sızdırmaması çok güzeldi gerçekten yalnızca her markette bulunmaması bize sıkıntı oldu o yüzden bırakmak zorunda kaldım molfix e geçtik