omerinannes104_ aylaa26 sonuçları gösterdik. Çok şükür yatış vermediler. Antibiyotik dozunu yükselttiler. Aile hekimi düşük dozda vermiş. Kulak enfeksiyonunda yüksek dozda başlanır dedi 🤦🏻♀️
aylaa26 omerinannes104_ geçmiş olsun bizim kulak değildi ama ateşi hiç düşmüyodu ve günde 30 a yakın ishali vardı onun için yatmıstık
elifgibii omerinannes104_ bugün görüşün sonuçları yüksek çıkmış değeri çünkü onun heryeri ağrıyordur şimdi yazık çocuğa. Muhtemelen yatış yaparlar yine de bilemem ama hemen antibiyotik tedavisine başlanır beş gün içinde de normale döner diye düşünüyorum. inşallah diyelim. Çok geçmiş olsun
omerinannes104_ elifgibii görüştük doktorla canım sağolasın. Yatış vermediler çok şükür değerinin korkulacak kadar yüksek olmadığını söyledi. Antibiyotik verdi yeniden ateşlenirse bekletme getir dedi. İnşallah geçer hemen🤲🏻🤲🏻
omerinannes104_ Birde konudan bağımsız. Antibiyotik içince kusuyor. Yada yarım yamalak içiyor. Zaten elimde şurup görünce başlıyor ağlamaya ben bunu nasıl icircem 😞
Nil_defne Mavi666 anladım çok çok geçmiş olsun Bizimde durumumuz sizinle aynı galiba 15 gündür sürünüyoruz