Gizemdeniz Arkadaslar merhaba sezeryan dogum yaptiktan 4 ay sonra regl oldum 2 kere. Bu ay olmadım.böyle olan var mi? Gebelik testi yaptim çok şükür bisey yok. dogumdan sonra regl olup daha sonra olmayi birakan oldumu benim gibi
Umutsa Gizemdeniz merhabalar bende aynı şekilde normal doğum yaptım ama 4 ay sonra oldum 2 ay düzenli olarak ki benim düzensizdi sürekli ve bu ay 10 gün geçmesine rağmen test te yapmama rağmen. Birşey yok ama yine de olmadım. Ve bende sizin gibi tedirginim.
Bsraensr Benim kızkende duzensizdi ewliykende dogumdan snra 40im cikinca hemen hasta oldum ne gzel duzeldi sanirken 2 aydir olmuyorum bende duzensizluge vagliyorum artk ama cokda rahatsizim cok kotu bsy adet olamamak 😟