Kızım iki yaşında 1 aydır sürekli kaşınıyor saçı vücudu şimdi de saç dipleri çok kötü oldu konak gibi oldu kaşımaktan yara yapıyor ne yapmam lazım zeytinyağı sürsem yıkasam fayda eder mi yoksa eczanede satılan bir şey var mı bunun için kaşınmaktan uyuyamıyor